Ingen promenad =(

Det blev ingen kvällspromenad för mig. Jag fastnade vid datorn i stället.

Med högsta volymen och hörlurar i öronen, lyssnade jag på min tre favoritlåtar om och om igen medan jag gjorde om lite bilder.
Mina favoritlåtar just nu är (för er som är intresserade) Haha!
Leona Lewis - Better In Time
Sibel - That Is Where I´ll Go, såååå fin låt.
och självklart
Takida - Curly Sue som jag ännu inte tröttnat på.=)

Här kommer 3 av bilderna jag gjorde om.
image190
Min älskade mamma och jag som är på väg till Stockholm för shopping och musikaltittande.=)
Jag har världens bästaste mamma. Finns alltid där och är så underbar och lätt att prata med.
Älskar dig!

image192

En vit fin blomma som jag tog på min kamerapromenad i Borås.


image193
Jag och min bästaste bäste vän Jossan på hennes "välkommen hem"-fest, efter att hon varit i Australien under ett år. Jossan åkte till Norge igår för att jobba som servetris på ett hotel. Saknar henne redan.
Alltid lika go och glad min Jossan!=)

Är fortfarande sugen på promenad men nu är det alldeles för sent för att jag ska våga gå utanför dörrarna själv.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback