Innebandy

Idag har jag solat i 3 timmar hemma hos pappsen på altan tillsammans med syster och hennes vän Isabel.
Det var så varmt och skönt. Ser ju lite ut som en kräfta nu, men är lite brun också.=)

Har fikat hemma hos farfar. Smörgåstårta och jordgubbstårta. Jättegott. Faster hade köpt en till hund, det var en överraskning, men så go. En ljus hovawart som heter Antos. Jag vill ha honom.=)

Nu i kväll har vi spelat "match". Tillsammans med nya spelare mixade vi två lag och körde en match,  fast 3x15 minuter istället för 20 min. Det är så dåligt med luft inne i sporthallen, men det var kul och gick rätt bra. När det var några få minuter kvar låg vi under med 4-5 och gissa vad jag gjorde då. Jo mål, så det blev 5-5. Inte likt mig att göra mål.=)
Så vi körde förlängning men då förlorade vi efter 1 minut.=(

Nu är jag helt slut. Det hettar i kroppen och allra mest i ansiketet. Måste plugga lite nu innan jag får gå till sängen. Semenarie i mon från 9-26. Usch!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kräft- Lollo :) haha



Seminarie från 9-26. vad menar du med det??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback