Inte mycket kvar

Äntligen är jag och Maria klara med våran påhittade studie. Helt sjukt tråkig.
Nu är det inte mycket kvar i skolan innan sommarlovet.=)
I morgon ska vi ha analys av någon text från 9 till 12. Sen ska vi inte upp förräns nästa torsdag då vi har examination av kursen. Sen har vi bara 3 dagars katastrofmedicin veckan därpå och det kan bli både roligt och intressant tror jag. Sen är jag ledig. Weee! Eller ledig och ledig, ska ju jobba men det är en annan sak.

Har vart med syrran idag. Hon har klippt sig och hon blev av med lite. Jag har längre hår nu. Pilutta dig!=)
Hon ville inte, men det var en del slitage så det var bara te att klippa av.=)
Sen åkte vi ut till Hagge för hon skulle hämta något papper. Efter det ville ingen av oss hem, men vi blev tvungna.=)

Nu ska jag se en film på 9:an. Vet inte vad den heter men den verkar bra. 

Syrran har förresten skaffat sig en blogg, 
syrran min.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback