Inte som jag tänkt mig

Nu har jag klippt mig. Det belv absolut inte som jag tänkt mig. Klippte topparna (som vanligt) och det blev inge färg. Min faster (min frisör) sa att om jag skulle färga det så skulle det bara bli att se värre ut då vi lagt i ljust nertill en gång förut. Så nu ska jag se ut så här tills den mörka färgen växt bort.=) Det går nog fort.. hoppas jag!

Jag har nyss ätit en god sallad som jag gjort. Den bestod av gurka, tomat, paprika, rödlök och grillad kyckling. Till det blev det en vitlöks cremé fraiche med krydda i. Mums!

Nu ska jag plugga. Måste väl sitta vid datorn resten av kvällen då jag fick se idag att "mini"-arbetena vi ska göra ska vara klara idag. Jag har två kvar, så det blir till att ligga i. Jobbigt, men så går det när man inte har bättre framförhållning och inte har koll på när grejer och ting ska vara klara.

I morgon har vi barmarksträning igen och till det längtar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback