Konstigt väder

Det är vad det är! Det är sol och sen är det regn eller så är det sol och regn samtidigt.=/
Det är ju så tråkigt. Hoppas det blir varmare till helgen då man ska jobba på marknaden fre, lör oh sön.

Filmen som gick igår på 9:an hetter Ladder 49 och var riktigt bra faktiskt. Men så sorgligt slut. Vet inte  hur länge jag satt och snyftade och tårarna sprutade. Jag är så känslig.=)

Blir säkert ingen barmarksträning om vädret ska se ut så här.=( Vad ska man då göra?

I morgon ska vi alla fall ha grillpartaj hemma hos Maria i Sörvik. Alla blivande sjuksköterskor, ja eller i alla fall våran basgrupp. Vi är 7 st.=) Vi ska grilla och dricka lite gott och fira att vi snart har sommarlov.=)

Nu är jag hungrig. Vad ska jag äta?

Kommentarer
Postat av: Elin och vilma

Du tror väl inte på bättre väder till helgen va? skulle juh va som att fiska i en fisklös sjö :P

Med oss är det bara bra, vilma är väl lite småsjuk hela tiden! jätteroligt, eller inte. DAGIS säger jag bara usch! Allt bra med er annars? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback