Kväller

Vad fort denna dag har gått! Har hunnit med en del.

Jag och syrran har förresten köpt en massa gott så vi kan blanda supergoda drinkar i morgon.
Vi ska förresten till kusin Linda och hennes pojkvän och grilla och spela kubb innan vi går till Folkan.
Kusin Ronny och hans tjej kommer med. Så det blir dem fyra kussarna i mon kväll.=)
Ska bli kul.

Vi har köpt blommor och blommlådor med så nu är våran balkong superfin. Jag var så duktig på att plantera. Jesper var inte lika duktig.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Första dagen denna vecka som jag är trött vi den här tiden.
Ska till gymmet i morgon när jag vaknat och fått i mig frukost. Blev ingen träning varken igår eller idag så i mon måste jag.

Sov sött alla!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja Visst är det roligt och avkopplande att plantera blommor :) Jaha ni bor i samma hus som Anna och Magnus, ja då lär det nå då nog bli en del babyskrik :)
Hoppas ni får kul ikväll! Själv måste jag vänta tills nästa helg å då hinner det säkert bli dåligt väder.. suck..
Kramar/ Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback