Myrstacken 7-15

Idag har jag jobbat på dagis. Började klockan 7. Var inte så värst morgonpigg, men det blev bättre då jag satte mig i bilen och poppade hög musik och sjöng på vägen dit.=)
När det är fruktstund på dagiset så har dom samling och kollar så alla är där. Dem får sätta upp sitt eget namn på en tavla och när deras namn kommer upp brukar de få en fråga om färger, namn osv. Idag skulle de svara på vad de hette i efternamn. En liten kille på två år säger: "Anton lillebror".  Så söt. Tror att han heter lillebror i efternamn bara för att han är det.=)
Har spelat fotboll med småpojkarna och läst sagor för flickorna. Det är ju så mysigt!
Kallt ute i alla fall. Helt röd om nosen och alldeles frusen blev jag under förmiddagen. Blev aldrig varm heller, förens nu när jag kom hem och kröp in i morgonrocken.

I morgon är det jag som öppnar på dagis. Börjar då 6.30. Usch vad tidigt jag måste gå upp då.=(

Måste plugga nu också.=(

Ikväll ska jag träna igen.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback