Onsdag kväll

Har precist tränat på gymmet. Gjorde något riktigt dumt - jag sprang på bandet. Eller jag skulle springa. Kom 800 m sen hade jag så ont i min benhinnor så jag knappt kunde gå. Tur att det var det sista jag gjorde så att jag hann och träna lite annat. Dumma mig, vet ju att jag får ont av det där bandet men ändå skulle jag dit. 

Är hungrig som tusan och vet inte vad jag ska äta. Finns ingenting gott alls. 

Onsdag kväll är min bästa kväll på hel veckan för då är det Greys Anatomy, men denna kväll är förstörd då det är hockey. Jävla hockey och jävla Jesper som ska se den. Vad ska jag göra då?
Får spela in mitt bästaste program.

Pratade med chefen från mitt sommarjobb idag. Ska få ett schema hemskickat. Spännande.

Har även fått mina tider till Ludvika marknad. Eller fått och fått, jag har valt själv. Tog på mig så mycket som möjligt så jag inte behöver jobba nå mycket alls på LA-festen. Har fem pass nu och då kanske jag bara behöver ta ett pass.
Men jag kommer väl jobba då ändå säkert.=(
Mina tider är: Fre 12-16, Lör 10-12 och 12-14 och sön 10-12 och 14-16.
Så då får ni komma och köpa lotter eller biljetter av mig, beroende på vart jag står.=)

Måste gå och rota i mitt kylskåp efter något smarrit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback