Pest och pina

Är hemma från Falun nu.
Skulle egentligen slutat vid 15.00 men det var verkligen pest och pina att sitta på den där föreläsningen. Inte nog med att det var ett tråkigt ämne (Kvalitativ ansats) så var föreläsaren svammlig och tog upp helt ovesäntliga saker.
Så vi åt lunch och sen stack vi hem.=)

Jag tror at jag ska lägga mig på soffan och vila lite snart. Sova lite middag.=) Det var så längesen och jag tycker att jag får det.=)

Efter middagen blir det till att träna. Men det får vänta till framåt halv sju sju eftersom att det är rätt mycket folk där när alla slutat jobbet.
Önskar att det inte var så kallt för då hade jag gått ut och sprungit något varv på spåret. Men gymmet får duga bra i dag eftersom att jag är så frusen av mig.=)

Vad trött jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback