Söndag

Det blev inge partaj för mig igår och skönt var väl det för då hade jag inte orkat med dagen.=)
I stället kollade jag på Eurovision och vad ska man säga om det?
Världens flopp, vilket inte jag trodde.
Några låtar var ju bra, som t.ex. Frankrikes, Norges, Danmarks och Greklands.
Förstår inte varför man kollar på det där varje år. Lika dåligt varje gång.
Det bästa med Eurovision var Björn Gustavsson. Sockerbiten.=)

Började söndagen med att tjänstgöra 4 timmar, 10-14. Först plockade vi skräp, syrran och jag. Tur att man slapp toaletterna. Sen blev vi lite lediga och sist stod vi samma lotteristånd som igår.
När vi var klara så kom mamma med småsystrarna till oss. Så då tog vi med dom på marknaden såklart.
Åkte virvelvinden 3 ggr med Hanna. Första gången gick bra, men de två andra var värre. Hade precis stoppat något i magen då så lite omtumlad och illamående blev jag.
Vi köpte även en t-shirt till mamma på morsdag med trycket Elisabeth = Världens bästa mamma.
Hon blev superglad.=)

     

Jag är helt slut efter helgen. Det bränner på kinderna som är alldeles röda och så svider det i ögonen. Vet inte vad jag gör uppe egentligen men fastnade framför TV:n och någon film.
Ska snart sussa och det bästa av allt är att jag får sova så länge jag vill!=)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hejhej!

Tyckte vi hade kul igår, blev lite jobbigt på slutet bara men det var en trevlig dag igår =)

Nu ska jag sätta mig och mysa med dig i soffan ;) hehe

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback