Söndag

Jag tränade innebandy i alla fall idag, och tur var väl det för det var så kul.
Vi delade upp oss i två lag och körde en riktig match med domare och allt. Varför vi gjorde det var för att de 3 som kom och provspelade skulle få chansen att "visa upp sig" och känna på lite hur vi spelar.
Jag som inte trodde att jag skulle orka, orkade mer än någonsin. Det kändes så lätt och det var ju kul.
Vi vann förresten med 9-6.=) Det var bra gjort av oss. Vi låg under med 0-3 först.

I morgon är det full rulle. Först Falun och seminarie från 9-12, sen blir det gymmet. Tar nog med mig kläder och hoppar av direkt där. Efter det så ska jag klippa mig och antagligen färga håret så att jag kanske kan ha utsläppt igen. Håller på att sprar ut så jag får min normala hårfärg då jag har mörkbrunt tidigare. Så nu är det fult med utväxten, men har kommit halvvägs. Så det ska ljusnas lite längre ner, kanske att det blir att se bättre ut.

På onsdag morgon åkter mamma, hennes sambo, Hanna och Hilma till Turkiet en vecka. Är så avis.=(
Ska väl ut till Hagge och säga hejdå innan.

Här kommer lite bilder från igår.
    Jag och Syster!
 Kusintjejorna!
    Jag och Linda och Linda och Linda.=)
   Dricker en god drink och sen har jag precis tagit mig en shot Mintuu. =)

Nu ska jag äta lite dipp med morötter och grukra. Mums!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken rolig kväll ni verkar ha haft :) Ni får gärna komma hit på lördag å festa om ni vill. Kommer ca 10-15 personer.. Hoppas på lika fint väder som det var den här helgen :) Men med min otur blir det väl snö och minusgrader ;)
Kramar/Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback