Spännande

Nu längtar jag tills nästa tisdag och ett nytt avsnitt av Desperate Housewives. Usch vad spännande!=)
Spännande också i morgon med ett nytt avsnitt från Greys Anatomy.=)
Vilken Tv-nörd jag är. Följer nästan alla program.
När jag är hemma går jag mest mellan Tv:n och soffan, om jag inte lagar mat eller städar. Vad tråkigt det låter.

Har i alla fall rört på mig bra idag. Först gymmet.
Sen nu på barmarksträningen sprang jag först 2 km (klarade det galant) =) och sen spelade vi fotboll och sist så gick vi i rask takt 2km spåret igen.
Det var inte illa för att heta Lovisa!=)

I morgon kommer Majsan och hämtar mig (hon bor våningen ovanför) kl. 7.15, för då ska vi ut på morgonpromenad i en timma minst.
Sen ska jag plugga och sen ska jag till gymmet på eftermiddagen. Nu är det kul att träna igen. Bra!

Är inge trött i kväll heller, någe fel är det eftersom att jag lägger mig vanligast kl.22 varje kväll.

Men säger God natt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback