Tråkiga fredag

Det känns som att det ända jag har gjort idag är att jag setat i en biljettkur och sålt karusellbiljetter.
I början fick jag panik då solen lös rakt in i kuren och det enda lufthål som fanns var ett 10x10 cm litet hål att lämna pengar och biljett i. Det blev kvavt och jag trodde inte jag skulle få någon luft. Panik.
När solen gick i moln blev jag överlycklig.
Dom är bra dryga och pinsamma dom där karusellmännen. Dom håller på att flörta på de mest pinsamma sätten. Jag skäms över dom hur dom håller på. Dom håller säkert jämt på så, usch!

I morgon blir det säkert sol då ja ska jobba där nere mellan 10 och 14. Vill inte. Vill hellre ha regn faktiskt. I alla fall om jag blir tvungen att stå i en kur.

Jag har hämtat syrran från McDonalds och skjutsat henne till en vän som fyller 18 år. Hon tycker att jag är kass på rondellkörning.=)
Sen har vi ätit mat. Vi åt, eller jag åt kycklingfilé, sallad och egengjord tzatsiki. Jesper åt kroketter också, men dom skippade jag.
Har förresten varit ut och sprungit ikväll med. Duktiga jag!=)

  
Ludvika marknad för 3 år sedan.

Nu ska här betalas räkningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback