Tränat

Nu har jag tränat. Trodde inte att jag hade tränat på 3 veckor, men tittade på mitt papper när jag var där senast och det var den 5/4. En hel månad. Vad dåligt av mig!
Som tur är så vet jag att jag inte varit helt still. Har faktiskt sprungit en gång, simmat och varit ute och gått några gånger.=)
Men nu ska jag skärpa mig med träningen. Så det blir fler gånger denna vecka.
Det gick inte så bra idag heller, var helt slut, inte så konstigt.=)

I morgon har vi barmarksträning så då får man väl se hur det går med löpningen. Jag är urkass på löpning. Ingen vilja alls. Men barmarksträningen är kul för det blir ju lite fotboll med, är kass på det med men det är iaf kul.=)

Nu ska jag ta mig lite lunch och hoppa in i duschen. Tänkte åka till mamma sen och hämta min keyboard. Är så sugen på att spela nu, var ett tag sen. Har kommit på några låtar jag vill spela.=)

Sen kommer Jossan och då blir det fotboll!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback