Zorro

Syrran ringde idag och sa att hon hade glömt att ge sköldpaddan Zorro, hemma hos pappa, mat idag. Så jag knatade glatt dit. Tog en omväg så jag fick gå lite extra långt, blev inte långt men längre i alla fall.=)
Så plockade jag lite maskrosblad till Zorro och sen tog jag pappas bil, eller jag lånade den.
Ska ju åka till Sörvik i morgon förmiddag och plugga med Maria.

Det är inte Zorro, men han ser ungefär ut så här. Söt va?=)

Jag har varit lite duktig med. Diskat, rensat skogarderoben (slängde en del och la undan vinterskor) och så har jag lagt undan alla vinterkläder på vinden. Så nu blev en hel garderob tom. Jättebra!

Funderar på att gå en sväng till nu. Får lite panik av att sitta inne. Det är ju inge bra på Tv idag heller.
Jag får se vad som händer...

Ska iaf ta mig lite passionsfrukt och kiwi, är beroende av det plus vindruvor för tillfället.=)


Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

tack! jag tycker heller inte det spelar någon roll vart man bloggar :) blev så besviken på blogg.se som tappade bort min blogg under flytten, och så tycker jag det är så mycket problem hela tiden.. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback