4 år idag!


Det är ju faktiskt våran dag idag. Vi blir fyra år tillsammans, fast det känns konstigt eller inte så är det så.
Men nu ska jag berätta sanningen:
Ingen gör mig lyckligare än Jesper!  Han får mig alltid att bli glad och finns alltid där för mig.
Jag älskar dig Jesper mer än någonsin, nu och för alltid!!


Tråkigt att behöva åka till Falun en fredag, men så är det. Bara att hasa sig iväg.
Ska nog svänga förbi Plantagen och köpa någon blomma på vägen hem. Det är ju tomt i sovrumsfönstret och näst intill tomt i köksfönstret. Så det skulle höja mysfaktorn lite med någon blomma.

Nu måste jag gör mig klar och plugga det sista!
- Lycka till Lovisa!
- Tack!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis <3<3

2008-11-28 @ 10:21:25
Postat av: Sanna

Grattis till er!



På ica maxi i falun finns det. :)

Men jag tror att det finns på fler ställen också, lite mer välsorterade varuhus.

Det är skitbra, typ på morgonen och så när man verkligen inte hinner duscha och så. :)

Postat av: Jossan

Grattis! =)

Trevlig helg! Kram Jossan

2008-11-28 @ 11:26:23
URL: http://josssaan88.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Grattis syster! =)

Hoppas det känns bra för er båda :) Vill inget annat än att ni ska vara lyckliga tillsammans.



Hoppas det gick bra på tentan.

Puss å kram!

2008-11-28 @ 19:52:14
URL: http://torstenssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback