Alla har väl en brandvarnare!!?!!

Då har jag och Maria skrivit C-uppsats idag och vi är lika trötta och irriterade på den båda två.

Jag har nyss kollat igenom alla räkningar och det ser inte kul ut denna månad. Usch!
Jag vill inte vara någon fattig student mer, jag vill ha ett jobb så att jag får en lite större inkomst i alla fall.
Dessutom ska man börja köpa julklappar också. =/

Som alla säkert redan vet så snöar det ju och det gör mig glad. Det blir så mycket mysigare ute och speciellt nu när 1:a advent närmar sig.

Jag måste kila till någon affär och köpa batteri till våran brandvarnare. Det var brandvarnarkontroll förra veckan och det visade sig att vårat batteri var slut. Dåligt av oss att inte veta det!!! Så idag är det åtgärdskontroll och då måste jag ha fixat ett batteri. Så jag ska väl ut och traska i snövädret snart.
Det är viktigt med brandvarnare, absolut så här års och runt jul. Alla har väl en brandvarnare?

Måste bara mysa med lite pepparkakor och varm mjölk först. =)


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack vad söt du är, tror det är på bättringsvägen.

Hur går allt i skolan? inte långt kvar nu?

kramar

Postat av: Sanna

Haha, nej jag hittade bilden på nätet nånstans. :P

Men det är inte långt ifrån för det har snöat hela dagen.

2008-11-24 @ 16:19:14
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback