Alvin och gänget

Igår var vi ju som sagt hundvakt åt lille Alvin och då fick han träffa Doris och Melker för första gången. Det gick väl sådär. Alvin var inge rädd alls han ville nosa på katterna hela tiden och följde efter dom. Doris var näst intill livrädd men ändå lite nyfiken och Melker han var mer nyfiken men kunde blev lite skraj om han kom för nära.
Men det var kul att se! =)

 
Melker och Alvin hälsar lite på varandra.
Mina två älsklingspojkar!
Min lilla flicka!

Jesper är och tvättar bilen och jag ska städa. Dammsuga, diska och städa toaletten står på schemat.

Annars blir det en lugn söndag. Ska träffa pappsen senare och fika lite och så.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Emelie

är de mathildas hund?

Super sööt

Postat av: Mathilda

Å vad söt han är min lilla älsklings kille! såååå go!

Mammas älskling =)

Nu har han lagt huvudet bakom gardinerna och sover som en stock =)

2008-11-09 @ 19:01:37
URL: http://torstenssonm.blogg.se/
Postat av: Patricia

Ja, det är skitdrygt! Jag blir så irriterad så jag säkert låter elak, jag menar ju inge illa - blir bara så drygt när det ringer så många varje dag.. Hehe! Funderar på om jag ska skaffa telefonsvarare och säga att detta inte är Hagge skola och sen säga det rätta numret dit! Haha!

Kram

2008-11-10 @ 10:14:27
URL: http://patricia86.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Ja hon är en riktig pärla :) Hur är det med dig nuförtiden då? Kram

2008-11-10 @ 10:25:02
URL: http://tomisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback