Det sprack

Min "grej" om att jag skulle vänta med adventspyntet till helgen sprack idag. Jag har fuskat och sattit upp det mesta. Det fattas nu bara något i sovrumsfönstret för jag har två saker att välja på där och kan inte bestämma mig.
Men nu är sakerna uppe och lite julkänsla finns det nog. Synd att snön försvann!

Har tränat innebandy nyss och det gick gansak bra. Match i helgen mot Åmots. Ska ända till Ockelbo under lördagen, Ååh vips så försvann hela den dagen.

Nu ska jag snart plugga lite. Har tenta i morgon mellan 13-16 i Falun. Jobbigt att åka dit.

Men först ska jag duscha, sätta på mig morgonrocken och göra mig en stor kopp med välling.
Inte vilken välling som helst utan "Fullkornsvälling för barn från 1 år" , den godaste!!!

I morgon är det en speciell dag. Kanske att den var mer speciell förut när jag inte hade förstört det. Men det är i alla fall min och Jespers 4-årsdag. Om man bortser från vårat uppehåll där i ca 1 månad så är det 4 år, och jag bortser från det. =)
Så lite god mat och mys kanske det blir!

Ingen ro att sitta här inte... Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, de är mycke bra! :)

Ja, men precis, det funkar som en spray som man sprayar i på håret och så blir det vitt. Sen torkar man det med en handduk. Jättefiffigt och så är håret oflottigt igen haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback