Duktiga jag!

Oj oj oj vad jag har pluggat idag. Det har faktiskt gått riktigt bra och ändå har jag varit hundvakt på samtidigt.
Men än är jag inte fördig för idag. Två artiklar kvar att översätta resultatet på.

Har tagit en liten pause idag och då åkte jag, 
syrran och Johanna upp till Jysk. Jag sprang in och köpte nya sängkläder medans dom satt kvar i bilen med Alvin.
Var tvungen att skriva ett sms till Jesper och fråga om jag fick köpa nya sängkläder då han blir irriterad när jag bara köper en massa onödiga saker. =) Jag fick svaret att vi behövde nya sängkläder (visste jag redan) och jag fick köpa dom.
Så det blev mörbruna i satin för 400:-. Halva priset! =)
Ska bädda i dom nu. Jag vet att man egentligen ska tävtta dom först men det gör jag aldrig och har klarat mig bra. =)

Kl.19.00 ungefär kommer kusinvitamin och hämtar mig. Vi ska då åka och hyra film och köpa med oss thaimat. Det ska bli kul att ha en myskväll med henne!


Har diskat och nu ska jag dammsuga och sen plugga tills Linda kommer!
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag tror det :) ska nog beställa den ikväll! Blev det något handlat på stan då?

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback