Dumma apparat

Tänk att det ska vara så svårt att förstå hur man tankar. På 3:e försöket idag fungerade det äntligen. Inte bara lite pinsamt när apparaten tjuter, piper och inte villsom jag vill (det ville heller inte komma någon bensin) när det står andra bilar som vill tanka och även bilar runt om. Från och med nu hatar jag att tanka, annars har jag tyckt att jag är ganska bra på det. =)

Och så var det ju det här med fars dag. Det är ju inte lätt att hitta någon fin och bra present med ett rimligt pris. Men jag och syrran hittade på något åt pappsen tillslut. Puh!

Sitter hemma och väntar på två saker. Jag hatar att vänta!
Väntar på att Thilda ska komma med Alvin. Jag och Jesper ska vara hundvakt när syrran jobbar.
Och så väntar jag på att Jesper ska komma hem. Dom hade lite att göra på jobbet så han valde att jobba idag med.

Igår kväll hade vi mys hela kvällen och i kväll blir det mys hela kvällen. Det är ju värsta mysvädret ju! =)

Hoppas alla får en lika mysig lördag som jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback