Dumma

Dumma dumma dumma skolan. Den där tentan kan ju ha gått åt skogen. Den var ju svår för tusan. Dom är så dumma som tror att vi kan göra samma tenta som dem blivande distriktsköterskorna när vi inte ens är färdiga sjuksköterskor. Visst ska vi kunna det där vi med men inte på den nivån. Allt var så mycket krångligare.
Och inte ett fel får man ha eller.
Lite deppig blev jag eftersom att jag visste att nu äntligen hade jag förstått det där jag kuggade på sist. Men då kom det andra grejer i min väg.
Jag kan inte annat än hålla tummarna!

På vägen hem stannade jag till på Kupolen och köpte mig ett par vinterskor. Det är behövligt för jag vill inte gå i tunna stövlar med en sula på 2mm eller ett par gympadojjor när det blir snö. Sockor får jag plats med också. =)
Så nu är fossingarna redo på att ta emot mer snö!

Jag och älsklingen ska nu åka ut till mamma och kolla på nya köket som är ganska klart tror jag. Busa lite med Hanna och Hilma.

Lite senare ska vi laga god middag!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, vad mysigt! :)

Vi håller också på att laga middag. Vi ska bjuda ett par vänner ikväll och det blir paj, och massa tillbehör.

Hoppas att ni får en jättemysig kväll!

Kram

Postat av: Johanna

Nej det är det att jag testat äta mellan 3 och 4 timmar innan också.. Och när jag har håll är det en annan känsla..mysko.



hoppas det gick bra på tentan!

2008-11-29 @ 21:19:31
URL: http://larsenjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback