Favorit

Vet ni vad det blev för mat? JO! Pizza. =)
Eller jag åt en kebabtallrik och Jesper och Nichlas en varsin pizza.
Jag är så stolt över mig själv för jag har snart inte ätit pizza på ett år (nyårslöfte).
Eller jag åt någon liten pizza till lunch i Tunisien när vi var där i somras men dem räknar jag inte med för det fanns inget annat att äta, i alla fall inte för en sån matkräsen person som jag. =)

Ikväll har vi också varit hem till svärmor och svärfar. Och hur kul var det inte att träffa dom!!?!! Det var underbart!! =)

Måste också säga att KEVIN i idol är sjukt bra. BÄST!! Min favorit!
Anna pinkar inte illa hon heller. Jag rös idag när hon sjöng Somwhere over the rainbow. Min absoluta favoritsång!!
Nu måste väl lilla pojken Johan åka ur, eller?

Ska sova snart.
Nervös som tusan inför matchen. Gaaaahhh!
Ska kolla på när herrarna spelar match först för dom spelar innan oss.
Världens snyggaste, finaste och helt klart underbaraste kille (Jesper) ska ju spela och hur kär blir inte jag då? =)

God natt!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller med! Kevin är BÄST! :P

Postat av: Therese

Helt sjukt att lillkillen Johan aldrig åker ur idol!! suck.. Men Kevin slår han aldrig! ;-)

2008-11-22 @ 11:40:20
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback