Fruktansvärt tråkigt

Jag har då inte sovit bra i natt. Vaknat fler gånger, knölat runt och inte alls legat bra. Drömt konstiga drömmar om allt möjligt. Vaknade först halv sex och var pigg sen vid åtta och sen kvart över nio.
Den nya kudden och täcket har inte heller varit skön i natt. Saknade mina gamla sängkläder!
Täcket var vrider huller om buller när jag vaknade och det är konstigt, annars brukar det inte ens synas att någon sovit i min säng.

Jaja.. Ska väl plugga idag. Inget överraskande. Är samtidigt hundvakt åt lilla Alvin. Vid halv fem kommer Ricky och hämtar honom. Sen ska jag hämta honom i morgon igen och ha honom hela dagen då Ricky är i skolan.
Syrran har ju stuckit iväg på kryssning, eller hon åker efter skolan i eftermiddag.
Ha så kul tjejor!!

Själv har jag en kul grej att se fram emot idag. Träningen. Helt sjukt vad kul jag tycker att det är att träna innebandy. =)

Nu ska jag ägna de närmsta timmarna åt något så fruktansvärt tråkigt - plugga c-uppsats!!!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback