Fryslort

Jaha.. då har man kommit hem från Falun. Idag hade vi tenta hela klassen. Mindre kul. Kan inte svara på hur det gick heller. Vissa fråga gick jättebra medans andra mindre bra och andra inte alls. Man vet aldrig vad svaret blir. Men med min otur så...
Nu är jag riktigt slut i huvudet efter fyra timmars tänkande.

Jag fryser. Har frysit hela dagen. Laddade upp för tentan med fleecejacka och halsduk och där satt jag med iskalla fötter. Varför glömde jag sockorna?

Nu ska jag i alla fall ner på gymmet och svettas lite med kusin Linda. Undrar vad jag ska träna. Vill inte ha nån vidare träningsvärk i morgon till matchen, i alla fall inte i benen. Så det får nog bli armar och mage idag.

Någon som har något bra matförslag till en fredagsmiddag? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback