Goddag

I natt har jag sovit 12 timmar. Great! Vi la oss 21.30, låg och kollade i IKEA-katalogen och sen somnade vi. Vaknade av älsklingen i morse halv 11.
Men under dessa 12 timmar har jag ju vaknat minst 10 ggr. Sover inge bra alls. Det är jobbigt.

Jag har hunnit plugga lite nu på förmiddagen så nu är jag klar med vad som skulle göras till i morgon. Skönt!

Nu ska vi göra ett städryck här. Dammsuga, diska och städa toaletten. Till helgen blir det en lite mer noga städning med dammning och skurning av golv också för då ska julsakerna upp. Äntligen!

Kl. 17 idag ska jag och syrranspinning. Det blir dagens träning det!

Sen blir det mys i soffan. Är ju One Three Hill, vilket är bäst!

Sen är det ju även Ensam mamma söker. Sista programmet också tror jag.

Nej nu har älsklingen börjat med städningen. Dags att hjälpa till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback