Godmorgon världen...

...vilken underbar dag! =)
Snö, sol och lagom kallt! Kan inte bli finare ute.. älskar snö!!
Det enda tråkiga är när man ska åka bil: skrapa rutor, bortsta bort snö och den hemska halkan.
Annars är snö bland det bästa som finns!

Har klarat av första natten själv. Gick rätt bra! Låg och lyssnade efter lite ljud när jag la mig och så var jag lite skraj när jag var tvungen att gå upp och kissa mitt i natten. Men annars gick det bra.
Tomt var det såklart, hemskt tomt utan min Jesper som ligger bredvid mig och alltid rycker (musklerna som slappnar av) när han somnar. Men jag räknar nätter och nu är det bara 5 kvar. =)

Match idag. I Hedemora, vilket menar att vi måste åka Sätervägen i denna halka och det gillar inte jag. Tur att det är jag som ska köra sp jag får bestämma farten själv och den farten går inte fort. =)
Men det tråkiga till dagens match är att vi är 9 spelar bara. En målvakt och 8 utespelare. Dvs 3 forwards, 3 backar och 2 centrar. Snacka om jobbigt!
Men det roliga med dagens match är att man får spela myyyyycket!!

Nu ska jag göra mig klar. Samling 11.30!!!

Vi får se sen vad resten av dagen har att erbjuda!
Men ska iaf till kyrkogården och tända ljus på min kära farmors grav. Hon saknas!!

Trevlig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback