Godmorgon

Har tagit mig lite sovmorgon idag. Det behövdes. Men ändå känner jag mig trött. Jag får ju inte sova ordentligt om nätterna. Har sovit dåligt nu i lite mer än två veckor och det börjar bli jobbigt. Vet inte hur jag ska göra.

Har precis mumsat i mog en tallrik med havregrynsgröt och lingonsylt. Det är goda grejer det! =)

Det blev förresten ingen Pump igår. Syrran backade ur då hon hade ett prov idag och behövde plugga och feg som jag är vågade jag inte gå själv.
Istället blev det en timmes promenad i snön med älsklingen. Det var riktigt mysigt och väldigt skönt.

Idag ska jag plugga, dammsuga, diska det lilla som finns och sist (och roligast) innebandyträning.

Och snart får jag börja julpynta! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback