I väntan på att Alvin ska vakna och Jesper komma hem!

Hur gammal är du om fem år? 27, värsta gammal.

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Har bara varit med mig själv idag än så länge, förutom en pyttestund med syrran på stan.
Hur lång är du? 156 cm kort.

Vilken är den senaste filmen du sett? Någon film på 5:an igår som jag inte kommer ihåg namnet på.
Vem ringde du senast?  Jesper

Vem ringde dig senast? Pappa

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda. Tror det var 11 år sedan.
När såg du senast din mamma? I onsdags.
Vilken ögonfärg har du? Grön

När vaknade du i dag? 08.00 =/
Vilken är din favoritplats? Ingen aning. Har nog inte varit där än, men just nu i höstmörkret är det nog i soffan med varm choklad och tända ljus.
Vilken plats föredrar du minst? Finns ingen sån plats.
Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas och tror att jag flyttat till Hagge med Jesper. Är lite lagomt tjock om magen med vårat andra barn och jobbar på lasarettet i stan med en önskan om att det öppnats en barnavdelning.
Vad skrämde dig om natten som barn? Mina mardrömmar om att jag hängde och klamrade mig fast vid "Haggebron" för att inte falla ner i ån.
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Den senaste träningen då allt bara var pajas.
Hur stor är din säng? 1,60 m bred, men delar den med Jesper så min del är väl 80 cm då. =)

Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar som jag fick av Farfar när jag började plugga.

Sover du med eller utan kläder? I kläder, eller pjamas är det väl. Annars fryser jag.
Hur många kuddar har du i sängen? 4, men får ju även dela med mig här så jag har väl två då.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

Är du social? Ja det är jag nog. Men lite blyg kan jag vara ibland.
Vilken är din favoritglass? Piggelin

Tycker du om kaffe? Absolut inte!

Vad dricker du till frukost? Nu på hösten blir det varm Oboy (vilket annars inte finns i vårat skafferi).
Kan du spela poker? Kan kan jag väl men sen vet jag väl inte om jag är nå vidare bra på det.
Tycker du om att mysa/kela?  Absolut

Är du en beroendemänniska? Lite kanske.

Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Japp, Syrrans pojkvän Ricky och en gammal klasskompis Malin.
Kan du några andra språk än svenska? Skulle väl vara engelska då, men jag är nog inge vidare bra på det.
Har du någonsin åkt ambulans? Japp för 4 år sedan. Sjuk var jag också. =( 
Äger du dyrbara smycken?
Inte överdrivet dyra men några lite dyrare finns det.
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina röda mjukisbyxor.

Flirtar du mycket? Nej. Skulle väl vara med Jesper då för att få min vilja fram. =)
Kan du byta olja på bilen? Ja det tror jag nog att jag klarar. Gjorde det tillsammans med pappa på min första bil.
Vilken var den senaste boken du läste? Hmm.. kommer inte ihåg.

Läser du dagstidningen? Nej det är för tråkigt.
Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

Dansar du i bilen? Nej, hur ska jag få plats med det?

När var du i kyrkan senast? På julaftonskvällen för 3 eller 4 år sedan då syrran skulle konfirmera sig och var tvungen att gå på gudstjänster. Då var jag och mormor med henne.

Usch det var jobbigt. Och nu har Alvin vaknat också. Dags för kisspromenad.


Kommentarer
Postat av: Nichlas

Du 27 är inte så gammalt... då är du fortfarande ung.. tänk på mig som är 31 då... det är helt sjukt gammalt... är väl fortfarande singel då också antar jag...

Ha det kram

2008-11-09 @ 01:39:31
Postat av: Lovisa

Haha Nichlas! Men 27 är ju lite gammalt och 31 det är VÄRSTA gammalt. =) Men du är bra ändå! =)

Singel är du inte då kan jag lova!!

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback