Idag har jag

haft min sista praktikdag på ortopedkliniken i Falun. Det var himlans sorgligt att säga hejdå till alla och allra mest till min handledare som jag har trivts så himla bra med.
Fick goda ord från Mathias på mitt betygpapper, han skrev till och med att skulle vilja ha mig som kollega. Inte illa. =)
Hade köpt honom 2 ljuslyktor som tack och han blev riktigt glad. Tackade personalen med en stooor skål godis och dom blev såklart överlyckliga. =)
Måste tillbaka dit någon gång!

På vägen hem stannade jag vid Kupolen då jag behövde in på apoteket. När jag står och väntar på en bil som ska backa ut från parkeringen så att jag kan ta den parkeringen så kommer det en annan bil i ilfart och tränger sig in fort som bara den så fort den andra lägger i 1:an och ska gasa framåt. Blev så jäääääääää**a irriterad!!
Jag hade dessutom blinkers på och stod fint och väntade på den där parkeringen!
Arg blev jag!!

Har hunnit med att pyssla lite här hemma. Flyttat runt lite ljus och tagit fram ännu mera ljus. Jag ska ha ljusmyskväll i kväll för mig själv. Har börjat lite smått med några ljus så det blir lite varmt i denna hemska kalla lägenhet.
Ska åka och köpa lite gurka och dipp också till Tv-tittandet. Är ju One three hill och ensam mamma söker idag. =)

Saknar älsklingen minst lika mycket idag! Tycker han kan komma hem nu och mysa med mig och alla ljusen.
Vill ha hem min lilla snutt!!

Nu ska jag städa lite innan jag får slappna av.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, puh! Det hoppas jag också =)

Kram Cissi

Postat av: Mathilda

Jag skulle f*n ha tutat på den där jäkla bilen!

hahahaha

2008-11-02 @ 21:44:49
URL: http://torstenssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback