Inga armar kvar.

Var på boxning igår och hjälp vad kul det var. Jag och syrran fick äntligen slåss mot varandra och ta i så mycket vi bara orkade. Vissa grejer var jobbigare än andra men shit vad tiden gick fort. Helt plötsligt hade vi boxats i en timme och då var det en kvart med strechning och avslappning kvar.

När jag kom hem var jag helt skakis i armarna och är även det nu med. Jag kan knappt hålla i någonting det känns som att man stått och hållit i något jättetungt hur länge som helst och armarna har slut på krafter. Orkade inte hålla i duschen nyss när jag duschade så det blev en väldigt snabbdusch för mig, rekord nästan. =)
Känner också hur den hemska träningsverken börja smyga sig fram.
Tur att jag har innebandyn idag så jag får skaka loss lite träningsvärk, undrar bara hur det ska gå att skjuta? =)

I morgon ska vi även på gymmet så då ska jag skaka loss lite träningsvärk på vibrationsbrädan tror jag. Måste vara "hel" tills på lördag.
Hemmamatch mot Falun. Värsta spännande och jag är grymt taggad!!!

Nu ska jag plugga. Plugga som bara den!
Ska smyga in lite pauser också då jag ska diska, dammsuga och ta reda på tvätten. Mindre kul!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tjena, vad tycker du? :D

Postat av: Frida

Herreeeguud vad mycket träning.. Blir trött bara av att tänka på det ;) Snygg bloggen blev!!!!



Kramizar

2008-11-20 @ 13:03:16
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback