Jag ser det snöar...

...hurra!
Men inte vill den ligga kvar heller. Dumma snö. Jag vill ha mycket snö och lite kallar väder. Då blir det perfekt!
Med snö kommer ännu mera julstämning. Jag har tappat min julstämning.
Om två veckor är det första advent och då vill jag ha mycket snö och mycket julstämning när jag ska adventpynta lägenheten.

I natt sov jag och älsklingen lite mer än 11 timmar. Vi la oss kl.21.45 och vaknade 09.30. Underbart skönt.
Men nu vet jag inte vad det tog åt Jesper. Vi åt frukost och mös lite i soffan och nu ligger han och sover. Igen!!!=)
Min sötnos!

Vi var en sväng till pappa igår och hälsade på. Hjälpte han att koppla in vårat gamla hemmabiosystem som ville ha. Sen fastnade han och Jesper i soffan med en varsin öl. =)
Sen blev det bara mys, men det var verkligen BARA skit på Tv igår.

Idag ska vi en sväng till Hagge och hälsa på. Saknar min småtjejer och mamma med såklart plus att vi måste se hur köket har blivit. Spännande. =)

Jag har värsta tråkiga veckan framför mig.. värsta pluggveckan!!!! Bläääää!

Nu ska jag krypa ner under filten hos min sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback