Jullista

Shit vad jag längtar till nästa helg och speciellt söndag då det är 1:a advent och julskyltning.
Jag vill börja julpynta redan men det känns lite väl tidigt så jag måste stå ut en vecka och någon dag till.

Men jag har ju såklart gjort en lista av vad som ska fixax innan. =)

Här kommer den:
- Sätta upp adventsljusstakar och stjärnor.
- Upp med julgardiner i köket.
- Adventsljusstaken (köpa mossa).
-
Göra fina "apelsinbollar" till köksfönstret (köpa apelsiner, röda band och torkade nejlikor).
- Köpa en julkrans till dörren.
- Köpa vita ljuslyktor på Nisses (lika som mamma). =)
- Sätta upp lite tomtar.

Sen måste jag även köpa välling, apelsinmarmelad, oboy och rostat bröd plus pepparkakor som jag måste ha till frukost när jag går upp och kikar på julkalendern. =) Då känns det lite mera juligt, som när jag var mindre. =)

Senare ska jag även baka pepparkakor och lussebullar och kanske försöka mig på ett pepparkakshus.

Hur ska jag kunna vänta en vecka till!!??!!

**************************************************************************************

Träningen igår gick fint. Min påhittade träning var kul, tyckte jag iaf. =)
Nu ska jag snart till MåBättre och lära mig nån vibrationsträning, fattade inte riktigt vad det var. Sen ska jag plugga och sen till MåBättre igen och träna boxning. Ska bli kul att testa. Syrran ska med såklart! =)

Trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker absolut inte att du behöver vänta gumman!! Jag har redan börjat ta fram alla julsakerna och ska göra det sista klart i helgen :) Hellre lite för tidigt än att ha kvar det till mars, april som vissa har.. Är ju så mörkt och trist ute så jag började med att sätta upp stjärnor och ljusstakar för att få lite mysigt i mörkret :) Inge fel med det tycker jag i alla fall :)

Ses nästa vecka kanske??

Kramizar

Postat av: Anonym

Men heej Lovisa! :) Gudars det var länge sedan. haha hur hittade du min blogg? Med mig är det braa, det rullar på och jag trivs superbra här i aussieland:) Hur står det till med dig? Kram!

2008-11-19 @ 11:22:15
URL: http://frankenstina.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja det var en passande kommentar,hoppas hon blev nöjd med svaret!! Vad kul att du läser bloggen, ajg läser din;) Tycker det är skojjigt o höra vad som händer i ditt liv!! Kramkram

2008-11-19 @ 11:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback