Mycket kärlek

Spinningen idag gick bra. Det var riktigt roligt faktiskt. Svetten rann så det var ju bra. =)
Vågade dock inte stå upp och cykla eftersom att jag ramlade av en spinningcykel när jag stod upp för något år sen när jag var med pappa på spinning. Så jag höll mig till sittande cykling idag. =)

Idag vid matbordet:
Jesper: Oj vad mätt jag är nu.
Jag: Jag med. Usch vad älckligt det var.
Jesper: Jaha. Jag trodde man sa tack för maten.
Jag: Ojdå, förlåt. Tack för maten.

Det var Jesper som hade lagat maten, som bestod av mackaroner, köttbullar och brunsås.
Jag hatar mackaroner.

Ikväll har det varit mycket kärlek både i soffan hemma hos oss och på Tv:n på programmet Ensam mamma söker.
Jag bara gråter och gråter för att det är så lyckligt. =)

Nu ska jag fortsätta mysandet. Vi ska se på Da Vinci-koden på 3:an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback