Pedant? Jag?

I natt hade jag världens huvudvärk, usch! Jag hatar verkligen huvudvärk.

Klockan är inte mycket på dagen och jag har redan hunnit med att plugga med Maria och hälsat på pappa i hans nya lägenhet. Han höll på att städa den för fullt. Det kommer nog bli riktigt mysigt när han blir klar. Nu var det ju tomt där men det var lite häftig planlösning. Lite annorlunda.

C-uppsatsen är då inte kul, men nu när jag och Maria försökt sätta ihop det vi hade till ett arbete så känns det ändå ganska bra. Vi hade nog inte så lite material som vi trodde.

Nu tänkte jag städa lite. Jag tror att jag har gått och blivit lite halvpedant. Konstigt att JAG är så, jag har aldrig varit så. Har alltid varit en liten skräplisa som slänger grejer överallt. Nu tål jag inte att se en enda liten grej på fel ställe och gillar inte alls när det är smuts någonstans.
Men jag trivs bättre när det är rent har jag kommit på. Haha! =)
Så nu ska jag städa lite mera.

Sen plugga och sen träna. I kväll är det fruarna på Tv. Wee!

Och nu är det bara 2 nätter kvar tills älsklingen kommer hem. Tror jag fixade det här med. =)

Förresten! Kvällen igår med Linda var mysig och kuslig. Vi åt thai och kollade på filmen The Happening. En bra men MYCKET läskig film. Tur att det inte var någon som var läskig utan att allt handlade om ett läskigt naturfenomen, annars hade inte jag kunnat sova själv i natt. Men det gick fint! =)


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej :) Jo det är bara bra. Hur e det själv? Kram

Postat av: Marina

Kan inte du komma hem till mig och vara lite pedant, eller mycket kanske? =)

2008-11-04 @ 21:04:47
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: Johanna

The happening är ju värdelös!! :) Såg den i förrgår och det var den segaste filmen jag sett!

2008-11-04 @ 22:08:17
URL: http://larsenjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback