Puckot Lovisa

är tillbaka!

När jag dammsög fick jag för mig att dammsuga håret eftersom att jag tycker att jag lossnar så mycket hår. Tänkte att då suger jag bort allt löst hår så slipper jag få det överallt.
Så när jag dammsuger håret tänker jag inte på att jag har ett öra och slurp så kändes det som om hela hjärnan skulle sugas ur och åka med suget. Shit vad ont det gjorde!

Det var säkert bra för mitt känsliga öra. Det var dessutom samma öra som jag hade verk i förra veckan.
Nu kan jag ju säga att det värker dubbelt så mycket!
Ajajajaja....

Lossar förövrigt minst lika mycket hår efter min dammsugning(!), och håret är ett enda stort fluff eftersom att det var fuktigt då jag duschat!

ÅÅÅÅÅHHHHH....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha =) Tanken var ju god iaf =)

Postat av: Frida

Underbara människa hahahaha du är bara för gooo ;)

Hoppas örat mår bättre snart hihi

Kramar

2008-11-04 @ 07:25:08
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback