Skinande rent

Herregud vad jag har varit duktig idag. Jag har städat i 5 1/2 timme mellan 13 och 18.30.
Jag har nog städat allt som går att städa, speciellt i köket. Lådor, skåp och andra förvaringsgrejer är rensade och urtorkade, det är dammat precis överallt, dammsugit, torkat golven, städat toaletten, bytt gardinstång och fixat fint med lite mera ljus. Ja, precis allt!!
Det luktar så gott här inne och jag är riktigt nöjd.

Tränade mellan 19-20.30 och sen hem och såg på fruarna med lite vindruvor i näven. Gott!

Sen skulle jag duscha och tänkte då skura golv och väggar med Cillit Bang (springorna mellan kaklet/klinkersen där det fastnar skit) men det sket sig. Började med en vägg men det sved som tusan på mina två sår på händerna så jag gav upp. Det svider fortfarande. Jag får ta det i morgon med en diskborste.
Tur att jag inte gjorde det ikväll för klockan blev visst lite mycket. Dags att sova.

Ska upp till Falun i morgon för en liten avstämmning av uppsatsen så det blir till att gå upp tidigt. =(


Snart kommer älsklingen hem. Bara i morgon kvar och sen kommer han på torsdag. Äntligen! Som jag längtar!!!
Har precis pratat med han och han har det så bra, men saknar mig. =)
Det blir en dyr telefonräkning för mig nästa månad. =/

Nu ska jag verkligen sova! God natt!

God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Visst är det tråkigt =) Det är ju så mysigt att gå ut och gå, speciellt om det är fint väder och man får med sig älsklingen!



Förkylningen är bättre. Jag mår mycket bättre, men jag har ont i halsen till och från. Blev hemma från skolan idag pga sprängande huvudvärk, men annars mår jag bra. Tackar som frågar =)



Hur går det för dig att vara ensam då? Du får mycket gjort ser jag =)



Kramar

Postat av: Patricia

Jag misstänkte att det var därför du blivit pedant - för att fördriva tiden =) Du har så rätt, tiden går så mycket fortare om man håller sig sysselsatt. Har det gått bra att sova själv då?

Kram

2008-11-05 @ 14:22:40
URL: http://patricia86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback