Onsdag

Var upp ill Falun idag och det var helt värdelöst. Efter 1 timme var vi klara och vi hade då fått 2 kommentarer till våran uppsats.

Åkte till Hagge och hämtade systrarna på dagis och fritids. Vi kollade på Spöket Casper möter Wendy och åt mellis i Hannas säng. =) Vi har även trollat med Tobbes trollerilåda. Jag var ritkigt bra på att trolla. =)
Åt lite mat, mammas goda köttfärssås. Dom har fått så fint i köket och finare blir det när det är klart. Är lite avis. =)

Beställde även 2 nya täcken och 4 kuddar från
ellos. Var tvungen att ringa och fråga Jesper, som spatserade i London, om det var okej och det var det. =) Det är verkligen behövligt hemma hos oss.

Nu under kvällen har syrran varit här och pluggat på min dator för hennes var knäpp. Jag försökte plugga jag med men det gick som det gick när syrran var här.
Vi har ätit popcorn och kollat på Grey´s också. Mysigt.

I morgon kommer han hem, MITT HJÄRTA!! Det ska bli så underbart att pussa och krama honom och bara mysa hela kvällen (efter träningen). =)

Nu ska jag sova. Ska upp tidigt i morgon och hjälpa pappa att städa nya lägenheten så att han kan flytta in någon gång.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Ja, det är helt klart värst när man går runt och släcker och sen ska ta sig till sängen utan att någon kommer och överfaller en bakifrån ;)Har jag väl lyckats ta mig till sängen känns det rätt lungt =)



Ja, det vore skoj att köpa helt nytt, bara för att det blir helt nytt och fräscht, men samtidigt så skulle vi köpa en modell som ser precis likadan ut... Så det känns onödigt på samma gång som det skulle vara roligt.. Det verkar i alla fall som vi kommit fram till ett beslut - vi ska behålla färgen, men bättra på den lite. Den har blivit lite sliten på ett par ställen.



Kramar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback