Torsdag

Oj vilken stressig dag det blev idag.
Vaknade av klockan vid halv 9. Åkte ner till pappa och hjälpte han att städa. Har legat på alla fyra och skurat golv så nu är jag öm i knäna.
Mamma ringde och sa att Hilma hade feber så hon behövde gå hem. Jag skulle då rycka in någon timme på dagis. Så efter städningen åkte jag hem och duschade och sen till Myrstacken i Hagge.
Städade även där och lekte lite i den lilla snö som finns kvar tillsammans med barnen.
Äntligen hemma. Har ätit och diskat. Ska nu dammsuga.

Pratade med Jesper nyss. Dom var i Örebro och åt hos Nichlas föräldrar och skulle snart åka hemmåt. Så när jag kommer hem är det en riktig goding här hemma. Ska äta upp han hela kvällen! =)

I morgon ska jag plugga en massa. Inte kul alls.

Ååå vad jag längtar. Det pirrar i hela kroppen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback