TRÄNINGSVECKA kan man lungt säga!

Ojojoj vad jag och syrran kommer vara duktiga träningsfronten den närmsta veckan.
Jag (syrran var med) var idag och lärde mig vibrationsträning. Ganska spännande faktiskt. Man kände hur dem inre musklerna "jobbade". 
Så eftersom att vi har en gratis träningsvecka på MåBättre, som vi fått av våran kusin Linda, så passade vi på att boka in oss på lite grejer.
Så här ser min träning ut den närmsta veckan och lite till:

Tisdag (igår) - Innebandyträning 19-20.30
Onsdag (idag) - Boxning 18-19.15
Torsdag - Innebandyträning 19-21.30
Fredag - Gymmet (kanske vibrera bort lite träningsvärk).
Lördag - Match 13.30
(hemma). Vinst! 10-7. =)
Söndag - Spinning 17-18
Måndag - Pump 18.30-19.30 Blev ingen pump. En timmes promenad i stället!
Tisdag - Innebandyträning 19-20.30 
Onsdag -
Boxning 18-19.15

Torsdag - Innebandyträning
Fredag - Ledig
Lördag - Match 14.00
(borta) Oavgjort. 4-4. =/

Värsta bra jag är!!!! =)

Nu måste jag plugga!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh va sorligt! Han som är så snygg :P



Postat av: Johanna

Det gick bra :) hade inte så mkt tid att kolla på de andra, jag hade full skå med mig själv :) puss

2008-11-19 @ 17:19:11
URL: http://larsenjohanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men jäklarns, kvinna! Dur hinner du? Haha

2008-11-19 @ 19:06:45
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback