Två snowboard boots

Pappa knackade på dörren för en stund sen. I handen hade han min "gamla" snowboard boot. Fick ju tidigare i höst ett par nya av pappa då vi letade som en tok i vintras efter min andra men utan resultat. Nu när han håller på att flytta hittade han dom.
Så nu är jag ägare till ett par Salomon och ett par Stuf boot. Det måste vara ett tecken på att jag ska åka mycket bräda i vinter. =)

Annars har jag pluggat, diskat och dammsugit idag. Mina vanliga dag-sysslor! =)

Om 2 1/2 timme är det äntligen träning!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror att du skulle bli en jätte bra barnsjuksköterska! :) ni får köpa ett hus et hus ni också! :) kram

Postat av: Emelie

TACK =)

Är så lycklig.. :D

2008-11-11 @ 20:55:18
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback