Fixa håret!

Värsta hemska avsnittet igår av Cityakuten. Satt och grät floder vissa stunder. Trodde verkligen inte att han skulle dö. Han kan ju inte försvinna från programmet, det är ju konstigt. =(
Han är ju så snygg också den där människan. ;)
 Dr. Gregory Pratt.
Jaja.. Cityakuten fortsätter utan han. =)

Sov lika dåligt natt. Förstår inte varför jag sover så dåligt. Vaknar hundratals gånger och vrider och vänder på mig. Ingenting är bra. Det kan väl inte vara dem nya kuddarna och täcket heller?

Jag och Maria har pluggat idag. Sattit ihop ett resultat som nästan är klart. Yes!

Nu ska jag faktiskt ägna lite tid åt mitt hår. Har köpt hårfärg och ska lägga i utväxten och lite mer för jag är fortfarande lite röd tycker jag. I vissa ljus i alla fall.
Så det ska jag göra nu.. =)


Sen blir det träning. Nichlas jobbar eftermiddag idag så vi blir utan tränare. =(
Jag ha inte fått nå instruktioner om vad som ska göra så jag ska nog knåpa ihop en lite träning. Då får jag välja vilka övningar också. Weee!

Nej nu ska jag sätta igång med färgen! Det luktar ju sååååå gott! =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Här har du en till som grät floder igår!! Jag hatar när det dör nån man tycker så mycket om i ett program.. Är ju sååå larvigt å gråta eftersom det bara är på låtsats men jag kan aldrig låta bli ändå. Tårarna bara sprutar :)haha

Hoppas allt är bra annars :)

Kramar i massor

Postat av: Johanna

Åh nej dog han?? Jag missade avsnittet igår, hur dog han?



Haha nej det var inte mening men jag tror det blev så, är helt slut nu :)

2008-11-18 @ 20:58:50
URL: http://larsenjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback