Värsta vinsten

Japp! Vi vann idag med och är därmed obesegrade hittills. =)
Vi startade riktigt kasst och låg under med 0-3 efter första perioden. Sen blev vi bättre och det var skitjämt under andra. Under trejde drog vi ifrån och vann tillslut med 10-7. Weeee!
Det var inte min bästa match denna säsong men det var en kul match och gjorde en assist ändå. =)

Herrarna vann även dom sin match. Den slutade 10-3. Bra grabbar!
Älsklingen gjorde mål och jag blev superkär som vanligt. =)

Jag och Jesper har nyss grisat och ätit McDonalds. Men vi äter ju det så sällan och efter match så får man grisa lite.
Men vi har inte grisat klart för idag. Vi ska ha en myskväll och proppa i oss lite godis och chips med dipp.
Mums!

Nu ska jag mysa vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback