Nästan vinst och tråkig ensam kväll i soffan!

Matchen idag var riktigt kul! Shit vad trött man var när vi bara hade tre avbytare totalt. Det var jag, Sussie oc Sofia som gick runt som forwards.
Men måste säga att vi spela grymt jäkla bra! Vi tog det lugnt och hade jätte bra spel stundtals.
Hedemora hade tre femmor dvs 15 spelare och vi var 8, men ändå slutade matchen 5-5. Vi kämpade på riktigt bra och ledde flera gånger! Det var sååå nära att vi vann!
Jag gjorde ett mål också, det känns alltid skönt! =)
En riktigt skojig match!

När jag kom hem gick jag till syrran och Alvin. Pappa kom dit och sen åkte vi tre till farmors grav och tände ljus. Det var jättemysigt på kyrkogården. Väldigt fint med alla ljus.

Har köpt mig lite godis och ska sätta mig i soffan strax. Tråkigt och rejält ensamt!!
Herregud vad jag saknar Jesper!!! Skulle kunna lägga mig och grina... haha!

Han har det iaf bra. Dom har varit i Chelsea och kikat. Det spögegnade och han var blöt ända in till kalsongerna nästan.
Skulle vilja vara där och värma han!

Nu ska jag tända lite ljus och burra in mig i täcket i soffan och undivka alla läskiga program på Tv:n för då kan jag inte sova sen. =)

God kväll och god natt!

Sista praktikdagen i morgon förresten!

Kommentarer
Postat av: marina

Hej jag tycker att du ska titta på The grudge kl 22.30 på femman, den är ju inte så farlig :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback