Vinst!!! =)

Har nyss kommit hem från Rättvik. Vi vann matchen med 3-6. Weee!!!
Gillade inte alls Rättviks lag. Dom spelade riktigt fult. Jag gjorde en smygare och fällde en ordentligt med klubban efter att hon hackat ett antal gånger på mig med sin klubba. =)
Men vi vann iaf och det var kul. Idag var vi i alla fall två hela femmor. Det var en kul match.
Jag gjorde 2 assist också. Sussie gjorde båda dom målen. Men tror ni inte att ett inte står med på
Dibf. Blir så arg!!!
Nu har jag två assist som inte står med. Så egentligen har jag gjort 1 mål och 4 ass. =) Dumma förbund!!!

Nu ska jag äta lite tacos (kvar från igår) och vänta på min älskling som har varit och spelat i Mora.
Herrarna vann även dom. 1-9 blev resultatet och dom hade spelat jättebra sa Jesper. Härligt grabbar!

Vet inte vad som händer i eftermiddag/kväll. Ska en liten sväng till kusin Ronny och kolla på hans lägenhet som han håller på att totalrenoverar. Annars blir det väl mys i soffan med älsklingen kanske. Det bästa!

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback