Dumma artiklar

Det är verkligen inte min dag idag. Ingenting går som jag vill.
Pluggandet har gått skit. Jag har pluggat men det går inge bra, tack vare dessa dumma engelska artiklarna. Hur jag än gör så kommer det alltid upp samma. Sen när man väl hittar någon så ska man också förstå den. Inte det lättaste.
Nu ger jag upp för idag.
Min axel klarar inte heller av att sitta vid datorn mer!

Nu ska jag lugna ner mig lite. Äta något och sen vänta på att klockan blir 19.00. Då är det dags för träning. Vi får se hur det går med världens träningsvärk i skinkor och lår. =)




Nu ska jag dammsuga och diska!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ja :)

Ja det är så jäklans skönt när det är klart. Det är verkligen det värsta jag vet i skolan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback