Dumma hår

Nu har jag stått i duschen och kammat ut mitt hår med en kam. Detta tog mig ca 30 min eftersom att jag inte borstat håret på en vecka ungefär, eller mer.
Det var inte kul. Det kändes som om halva huvudet låg på avloppsbrunnen när jag var klar.

Är så trött på mitt hår nu. Vet inte vad jag ska göra med det. Vill iaf INTE ha det som det är nu.
Har ju kämpat med att spara ut till min vanliga färg från denna hemska mörka färg som nästan var svart. Det är skönt.
Hade ju tänkt att lägga i ljusa slingor och ha det lite ljusare, men nu vet jag inte om jag vill det.
Kanske vill jag ha det lite mörkt iaf, men absolut inte som sist.
Åååå vad svårt det ska vara!!!

Något som jag vet att jag vill är att permanenta mig. Inte till värsta krullet utan lite lätta lockar.
Kanske något sånt här:


Hmm...
Allt detta tänkande nu bara för att jag ska klippa mig snart. Jesper orkar inte idag så jag fick ta hans tid.
Jaja.. men idag blir det iaf bara en toppning. Haha! =)

Nu måste jag klä på mig, springa ner med tvätten och sen ska jag åka.

Kyckling, nudlar och wook blir det till middag. Mums!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sånna lockar är ju superfina.. Tror jag du skulle passa bra i ...



De är inte lätt de där med hår, ett evigt funderande =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback