Dumma lägenhet

Godmorgon!
Har vaknat för ungefär 40 minuter sen. Det är ju så underbart att sova tills man vaknar. Något mindra underbart är att vakna till denn kyla som är i lägenheten. Det är ständigt kallt här inne. Elementen står på max och dom är någolunda varma men det är svinkallt ändå. Golvet är som is och jag fryser hela tiden.
Dom är så sjukt snåla på värmen här!!!

Hatar denna dator också, den är så sjukt seg!!! Vill ha en ny och vill även byta bredband. Jag vill ha ett mobilt bredband. Vad ska man annars med en laptop till när datorn ändå står på sin plats bara för bredbandet. Nej.. våran bindningstid på bredbandet går ut i december så då blir det till att byta.

Känner att denna dag inte började bra. Är irriterad på det mesta.
Ska lugna ner mig lite i soffan med varm Oboy och någon smörgås och titta på Cityakuten som jag spelat in måndags. 

Vi hörs senare!!  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja väldigt mysigt:)



Okej, nej inge lagfest för oss men vi ska nog gå ut några tjejer:)



Puss

Postat av: Mathilda

Vad iaf glad för att du får sova länge. Själv har jag gått upp halv sju nu bara för den lille.. haha

Blir det nån lagfest i helgen eller?

PussPuss

2008-10-23 @ 17:01:21
URL: http://torstenssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback