En pause i pluggandet!

Det är så tråkigt, men snart klar med arbetet faktiskt.
Jag roade mig lite med detta under en liten pause med varm oboy och mandarin.

ALLMÄNT...
Namn: Emma Marie Lovisa Torstensson
Längd: 156
Skostorlek: 36
Hårfärg: Mörkbrun
Är du kär i någon: Självklart i Jesper, min älskling!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, jag vill bo nära min familj. Men självklart vill man ibland bo där det är varmt. =)
Tycker andra att du är attraktiv: Ingen aning. Jesper gör det iaf och det är huvudsaken. =)
Vilken parfym använder du: Armani Code eller Noah Pearl.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja den vanliga, ingen värsting som t.ex. Balder.


SENASTE...
Film du hyrde: Den där hemska skräckfilmen som jag inte minns namnet på, vill inte minnas heller.
Film du köpte: Varg, som jag inte ens sett för den verkar så dålig. =)
Låten du hade på hjärnan: The garden´s tale.
Personen du ringde: Jesper.
TV program du tittade på: Desperate housewifes igår kväll.
Personen du tänkte på: Ingen annan än Jesper.


FAVORIT...
Mat: Tacos, chili corn carne, potatisgratäng.
Låt: Hmm.. svårt. Tycker om så många.
Sport: Innebandy såklart!
Kläder: Myskläder.
Bil: Suzuki Swift, en sån ska jag köpa mig sen. =)


ANTAL...
Gånger du varit kär: Ingen aning.  
Gånger ditt hjärta brustit: Några gånger, vet inte exakt hur många.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Vet inte, men det har faktiskt varit med några gånger. =)

SENASTE...
Bok du läste: Läser just nu "All för min syster".
Personen du fick brev av: Från bingolotto. Nya lotter. =(
Personen du fick sms av: Syrran.


ÖVRIGT...
Är du seriös: För det mesta.
Vad är du allergisk mot: Inget!
Var har du ont: Stjärten och låren. Sån fruktansvärd träningsvärk. Och sen höger axel såklart men det har jag ju alltid.
Använder du hårspray: Ibland. Klippotekets i så fall, den är bäst.
Kan du stå på händer: Ja, kortare tid.


ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker. Hatar salt, iaf på mat. Men gillar inte när det är för sött heller. =)
Gillar du ketchup: Lite.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja!
Vad dansar du till: Till det mesta, när jag är onykter. =)
Stockholm är: För stort för mig.
Göteborg är: Också för stort och en alldeles hemsk stad att köra bil i. Eller hur Jesper? ;)
Kan du sjunga: Klart jag kan sjunga, men det låter ju inge vidare.
Mer värt än guld: Jesper, familj och vänner.  
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti, fast hels inget av det.
Ett land jag helst vill besöka: Vill besöka många men USA skulle vara kul att uppleva.
Sparar till: Jag är en slösa, kan inte spara. =)
Väntar på: Att Jesper ska komma hem från jobbet.
Pålägg som gäller: Just nu är det mycket skinka, men det allra bästa är en grönsakssmörgås.
Dagens dryck: Varm Oboy hittills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback