Finslip

Kan ju börja med att säga att träningen igår inte gick vidare bra för mig. Tråkigt. Men det var en kul träning. JOBBIG men kul. Det var roliga övningar. Det gjorde du bra Nichals. =)

Somnade gott, men vaknade inte lika gott. Mensvärk. Hur kul är det?????
Jaja.. det är ju bra att ha mens iaf, då vet man ju att det fungerar. =)
Jag får väl stå ut i någon dag med det.

Jag ska snart till Falun snart på seminarie. Tycker det är konstigt att vi har seminarie om ett arbete som ska vara inlämnat om en vecka. Det borde ju vara klart först. Hmm...
Nu ska jag finslipa lite på det jag ska ta upp och sen göra mig klar för en tråkig dag.

Har fixat min skrivare också, nu fungerar den. Jag är sååå duktig. =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjenare! :)

Allt är bara bra! Fast stressar ihjäl mig över skolan bara! Men som du sa så kommer det kännas så bra sen :) Det är ju inte så värst länge kvar!

Hur är det själv? Hur lång tid har du kvar att plugga då?

Kramkram

Postat av: Johanna

Jaha =/ Inte kul när man får så mycket på en gång! Ja men det är inte lång tid kvar till januari! =) Då åker jag till thailand ;) på fredag ska vi vara hemma hos mathilda och mysa :) sen tänkte vi gå ut på lördag kanske.. du då?

kramkram

2008-10-15 @ 21:18:03
URL: http://larsenjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men det var ingen som ville ut imorgon! Bara jag :) Okej skoj med match! Vilka spelar ni mot då? Puss&kram

2008-10-17 @ 16:29:20
URL: http://larsenjohanna.blogg.se/
Postat av: Marina

Det är avd.17 hon är på, det var ju kul då får du hälsa på henne. Ska du jobba där i helgen?

2008-10-17 @ 17:53:02
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback